Schimbarea sediului social– In cazul in care detineti un spatiu cu destinatia de sediu social si doriti sa intocmim documentatia in vederea schimbarii/stabilirii sediului societatii actele necesare sunt:
Schimbarea sediului social – ACTE NECESARE
- Copiile actelor de identitate (asociati/administratori)
- Copia actului constitutiv
- Certificatul de inmatriculare (original)
- Certificatul constatator emis la inregistrarea societatii (original)
- Dovada detinerii spatiului pentru noul sediu social*
*Dovada detinerii spatiului pentru sediu social se face cu urmatoarele documente, dupa caz:
- contract de vanzare-cumparare;
- contract de inchiriere/subinchiriere inregistrat la ANAF sau contract de comodat;
*Daca sediul este situat intr-un condomeniu (bloc de locuinte) sunt necesare urmatoarele documente suplimentare:
- acordul asociatiei de proprietari
- avizul vecinilor direct afectati (vecinii din: dreapta, stanga, de deasupra si de dedesubtul apartamentul in cauza).
COSTURI
In cazul in care nu detineti un spatiu cu destinatia de sediu social puteti sa stabiliti noul sediu social la noi.
Costuri: onorariu 575 lei + taxe ORC