Schimbarea sediului social

Schimbarea sediului social– In cazul in care detineti un spatiu cu destinatia de sediu social si doriti sa intocmim documentatia in vederea schimbarii/stabilirii sediului societatii actele necesare sunt:

Schimbarea sediului social – ACTE NECESARE


  1. Copiile actelor de identitate (asociati/administratori)
  1. Copia actului constitutiv
  1. Certificatul de inmatriculare (original)
  1. Certificatul constatator emis la inregistrarea societatii (original)
  1. Dovada detinerii spatiului pentru noul sediu social*

*Dovada detinerii spatiului pentru sediu social se face cu urmatoarele documente, dupa caz:

  • contract de vanzare-cumparare;
  • contract de inchiriere/subinchiriere inregistrat la ANAF sau contract de comodat;

*Daca sediul este situat intr-un condomeniu (bloc de locuinte) sunt necesare urmatoarele documente suplimentare:

  1. acordul asociatiei de proprietari
  2. avizul vecinilor direct afectati (vecinii din: dreapta, stanga, de deasupra si de dedesubtul apartamentul in cauza).

COSTURI

In cazul in care nu detineti un spatiu cu destinatia de sediu social puteti sa stabiliti noul sediu social la noi.

Costuri: onorariu + taxe ORC – 372 lei